ενοικίαση τηλεοράσεων στην δ.ε.θ

Θέλετε μια αξιόπιστη και σύγχρονη υπηρεσία στην ενοικίαση τηλεοράσεων για την διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης 2020?

Μπορείτε να τις προμηθευτείτε από την Ekdilosis event production. Είναι ένα σίγουρο και επιτυχημένο μέσο προβολής.

Η ενοικίαση τηλεοράσεων για την διεθνή έκθεση Θεσσαλονίκης 2020 στις διαστάσεις των 42″, 50″, 55», 60″ ,65″ μπορεί να εξυπηρετήσει κάθε διαφημιστική ανάγκη και προωθητική ενέργεια σας.

Τρόποι & συνδυασμοί εγκατάστασης

Οι τηλεοράσεις μπορούν να τοποθετηθούν μεμονωμένες ή σε συνδυασμούς των 2.

Μπορείτε έτσι μπορείτε να παρουσιάζετε διαφορετικά μηνύματα στην κάθε μια ή να παρουσιάζουν και οι 2 το ίδιο θέμα.

Επίσης να δημιουργηθεί μια πολλή μεγάλη γιγαντοοθόνη 3χ3 ή 4χ3  με ενοποίηση πολλών πάνελ.

Προβάλλοντας ενημερωτικό υλικό σε εικόνες ή βίντεο σε full HD ή 4κ, με πολλαπλές δυνατότητες εγκατάστασης όπως στις επιτοίχιες βάσεις, σε απλές τοποθετήσεις, αλλά και σε βάσεις-στάντ με ρυθμισμένο ύψος από 1,80μ έως και τα 2,00 μέτρα.

Πάντοτε η ενοικίαση τηλεοράσεων συνοδεύετε αυτόματα και από την απαραίτητη τεχνική υποστήριξη καθ όλη την διάρκεια της Δεθ.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ & ΒΡΕΙΤΕ…

Σας προτείνουμε να περιηγηθείτε στο site μας www.ekdilosis.gr .

Μπορείτε να διαλέξτε την καταλληλότερη λύση και εάν επιθυμείτε λεπτομέρειες και διευκρινήσεις για τις δυνατότητες που έχουμε σας εταιρία δεν έχετε παρά να επικοινωνήσετε μαζί μας στο:

τηλ:   2310-300886 ή να μας γράψετε στο

e-mail: ekdilois@ekdilosis.gr

Εκτός από την ενοικίαση τηλεόρασης η EKDILOSIS event production σας δίνει την δυνατότητα υποστήριξης και με επιπλέον επιλογές όπως είναι:

η κατασκευή περιπτέρων εκθέσεων, ο φωτισμός της κατασκευής περιπτέρου, η ηχητική κάλυψη, η ηχητική εγκατάσταση με μουσική από σύχρονα play list.

Τα έπιπλα, τα ειδικά πατώματα, ο διακοσμητικός φωτισμός, το ντύσιμο του περιπτέρου με διαφημιστικά banner stands ολοκληρώνοντας την παροχή μας από τις παρελκόμενες υπηρεσίες μας.

Η Ekdilosis event production είναι η εταιρία που από το 1999 μέχρι και σήμερα καλύπτει ανελλιπώς τις εταιρικές σας εκδηλώσεις.